Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alexandra ~ The Noble's

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alexandra
New one
Alexandra


Aantal berichten : 6

Alexandra ~ The Noble's Empty
BerichtOnderwerp: Alexandra ~ The Noble's   Alexandra ~ The Noble's I_icon_minitimedi sep 21, 2010 7:10 pm

Naam: Alexandra
Bijnaam: Geen idee
Geslacht: Female
Soort: Vampire
Groep/pack: The Noble's
Rang: -
Leeftijd: 90
Karakter: Aardig tegenover haar Groep/Pack en luisterd goed naar wat ze te zeggen hebben. Tegen Vijanden is ze moordlustig en geeft soms genade. Ze wilt graag alles goed op rolletjes hebben. Tegen andere Vampirs(ofzo) is ze minder vijandig dan tegenover Weerwolfen en Mensen. Voor haar Groep/Pack is ze altijdt loyaal aan haar Groep/Pack.(Verder weet ik niks D:)

Geschiedenis: Vroeger was ze dochter van de Mens Haar adoptie vader was een Leader van The Noble's en stal haar van de Mens en beet haar op een donkere nacht met volle maan. Die koude nacht verandere ze in een Vampire en sinsdien leeft ze nu bij The Noble's.
Uiterlijk: Mooi blond lang haar. Ogen: Weet ik nog niet. Haar tanden zijn mooi wit net als haar nagels. Ze ziet eruit als een 24 jarige met een mooie glimlag. Ze is 1.74 m lang met verschillende mooie kleding aan.

Overig: -

Partner: -
Ouders: Vader: Gedood door Valco. Moeder: Leeft bij de Mens in het dorp. Broers/zussen: Onbekend
Terug naar boven Ga naar beneden
.:WazBeer:.
Master of the Universe
Master of the Universe
.:WazBeer:.


Aantal berichten : 28
Character list : Alice

Alexandra ~ The Noble's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alexandra ~ The Noble's   Alexandra ~ The Noble's I_icon_minitimedi sep 21, 2010 7:14 pm

Goedgekeurd, maar was jij niet de leider van de Noble's?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://eternaldarknesss.vampire-legend.com
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

Alexandra ~ The Noble's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alexandra ~ The Noble's   Alexandra ~ The Noble's I_icon_minitimedi sep 21, 2010 7:17 pm

was ze ook
en is ze ook.
dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
New one
Alexandra


Aantal berichten : 6

Alexandra ~ The Noble's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alexandra ~ The Noble's   Alexandra ~ The Noble's I_icon_minitimewo sep 22, 2010 4:05 pm

Ja dat ben ik maar deed het effe zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alexandra ~ The Noble's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alexandra ~ The Noble's   Alexandra ~ The Noble's I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alexandra ~ The Noble's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG related :: Character creation :: Goedgekeurd-
Ga naar: