Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 An offer you can´t refuse

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 8:22 pm

Falco gebaarde de piloot te landen wanneer de basis in zicht was. De reis was spoedig ten einde en de helikopter landde in de Hangar. Falco stapte uit en wees naar 2 mensen die voor de helikopter stonden "Haal onze passagiers uit hun kooien en breng ze naar het lab" De 2 soldaten pakten de Lycan en de vampier en gingen snel naar het lab. Falco sprong op de grond en keek naar zijn gast en zei "Aangezien je daar was neem ik aan dat je me al kent. Ik ben Falco de nieuwe leider van de N.C.S. en jij bent?" Vroeg Falco terwijl hij met zijn vingers knipte. Niet snel daarna kwam er een brede soldaat aangelopen die een specimen meenam. Falco keek naar de Specimen. Een jongen van maximaal 14 jaar. Hij was klein maar had klauwen zo groot als een mes. Falco pakte zijn desert eagle en schoot de jongen in zijn hoofd en toen in zijn hart. Voordat de jongen op de grond lag was de grond besmeurd met bloed. "Sorry er was nog een mislukte specimen, als we hem rond lieten lopen dan zou hij binnen een paar jaar sterker zijn dan de meeste vampieren en weerwolven. Nou nu ter zaken. Jij lijkt me iemand die deze organisatie goed van pas kan komen. Ik bied je een aanbod aan dat je niet kan weigeren. Blijf hier en help met het uitroeien van het gezwel in deze gebieden voordat het een infectie word." Falco keek Vincent aan en ging met zijn handen de pols van de dode specimen. Dood. Falco keek de man aan en die nam het lijk mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 8:40 pm

Er werd weinig gezegd in de helikopter, de weerwolf en vampier waren doodstil en keken doodsbang voorzich uit. Kliennie zat rustige tegen de wand aan, zijn M4 een beetje aan het schoonmaken van verveling. Toen hij merkte dat ze langzaam zakte en lande in de basis van Falco. Sprong hij op en keek even rond en richting zijn blik daarna naar Falco. Falco stapte uit de helikopter, en wees naar twee mannen die op hun terug komst zaten te wachten. ‘Haal onze passagiers uit hun kooien en breng ze naar het lab.’ De twee soldaten pakten de Lycan en de vampier en gingen snel naar het lab. Falco bekeek hem aandachtig en zei. ‘Aangezien je daar was neem ik aan dat je me al kent. Ik ben Falco de nieuwe leider van de N.C.S. en jij bent?’ Maar voordat hij antwoord kon geven kwam er een brede man aan met een jongen van rond de 14 jaar. De jongens was klein maar had klauwen in plaats van handen. Falco schoot hem zonder pardon neer, en de jongen veil in een plas van ziijn eigen bloed. En de lijk werd door de brde man weer gegebracht.

"Sorry er was nog een mislukte specimen, als we hem rond lieten lopen dan zou hij binnen een paar jaar sterker zijn dan de meeste vampieren en weerwolven. Nou nu ter zaken. Jij lijkt me iemand die deze organisatie goed van pas kan komen. Ik bied je een aanbod aan dat je niet kan weigeren. Blijf hier en help met het uitroeien van het gezwel in deze gebieden voordat het een infectie word." Falco keek hem richt aan, Vincent dacht diep na en zag het wel zitten eigelijk, Hij glimlachte vriendelijk naar Falco. ‘Ik ben Vincent, in zit vanaf me 8de jaar al in het leger en bij de bewaking van de overheid. Specaile legerschool voor kinderen zonder ouders.’ Legde hij alvast uit zodat hij het niet hoefde te vragen. ‘en ik wil graag voor deze organisatie werken.’ Vincent keek recht in Falcos ogen en was benieuwd op zin reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 8:53 pm

‘Ik ben Vincent, in zit vanaf me 8de jaar al in het leger en bij de bewaking van de overheid. Specaile legerschool voor kinderen zonder ouders en ik wil graag deze organisatie werken.’ Vincent keek recht in zijn ogen. Falco keek hem aan en knikte "Welkom Vincent. Wij hebben 3 regels hier. 1. Als je in het lab komt niet staren naar de specimen in de buizen. 2. Laat ze niet ontsnappen. 3. Kom je een ontsnapte specimen tegen, maak hem af." Falco keek naar Vincent en stak zijn hand uit. Op zijn hand lag een kleine gordel mer daar aan 3 magazijnen van oplichtende kogels, 3 magazijnen glinsterende kogels ,4 vreemde granaten en een injectiespuit. "Dit zijn kogels om die beesten af te maken die 4 granaten kunnen een vampier doormidden scheuren en die spuit is voor als je gebeten bent. Twijfel niet en spuit het gelijk in de wond het doet veel meer pijn dan velen beten maar je word niet zo´n monster." Falco keek naar een van zijn geleerden die kwam en die zei zacht "De specimen zijn ingebracht alleen wij moesten het bloeden stelpen maar het kon niet anders de Lycan was dood gegaan als we hem niet de hand gaven van een andere Lycan, een Sinisterpack." De man keek een beetje twijfelend. Falco keek hem aan en hief zijn pistool. "Ik had Corvinus beloofd dat er geen mutaties meer zouden komen. Ookal is hij dood ik handhaaf zijn wet" Een knal klonk en de man greep naar zijn voet. Een zilveren vloeistof kwam eruit maar dat stopte het bloedden er zat een gat in de man zijn voet maar hij leek het niet te voelen. "Mazzel dat je zenuwen naar de maan zijn gegaan door je vroegere zoontje. Trouwens hij is er nu niet meer. Verbrand 10 minuten geleden" Falco richtte zich tot Vincent en zei "Het is hier hard. Wij leven hier ook volgens de regels"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 9:09 pm

Falco had geknikt en hete hem welkom, en legde de regels uit. "Welkom Vincent. Wij hebben 3 regels hier. 1. Als je in het lab komt niet staren naar de specimen in de buizen. 2. Laat ze niet ontsnappen. 3. Kom je een ontsnapte specimen tegen, maak hem af." Vincent knikt om te laten zien dat hij het begreep en luisterde rustige verder. Ondertussen had hij zijn hand uitgestoken, die een kliene gordel vasthield. "Dit zijn kogels om die beesten af te maken die 4 granaten kunnen een vampier doormidden scheuren en die spuit is voor als je gebeten bent. Twijfel niet en spuit het gelijk in de wond het doet veel meer pijn dan velen beten maar je word niet zo´n monster." legde hij uit,

Vincent knikte nog eens en pakte het aan. en maakte de gordel open en bekeek de spulle aandachtig en rustige. Vincent bekijk de garanten nog eens aandachtig. 'Zelfde effect als flash bangs.' Vroeg hij toen, er kwam een man aangelopen die een raport uit bracht en een beetje twijfelend over kwam. Falco schoot hem in zijn voet en zei rustige. "Mazzel dat je zenuwen naar de maan zijn gegaan door je vroegere zoontje. Trouwens hij is er nu niet meer. Verbrand 10 minuten geleden" Daarna richten hij zich weer op Vincent en zei toen, "Het is hier hard. Wij leven hier ook volgens de regels" hij begreep even niet, wat er zonet gebeurd was en wie die man was. Een beetje twijfelend vroeg Vincent. 'Wie was die man net."
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 9:14 pm

"Brendan een van mijn geleerden die uitzoeken hoe we de bloeddorst kunnen tegenhouden van vampieren. Hij is ook lid van mijn wapen afdeling. Zijn zoon was een weerwolf en beet toen in zijn been en hij verbrande door het zonlicht dat nog net opkwam Brendan´s zenuwen waren dood maar zijn voet was nog heel. Hij is hier gekomen en ging Corvinus helpen. Het is een goede man alleen hij wil de soorten sterker maken zodat ze veilig zijn. Corvinus was een goede vriend van hem dus ik kan hem niks aan doen" Falco keek naar de wand en liep er naar toe hij legde zijn kruisboog weg en pakte toen een uit schuifbare speer. Daarbij veruilde hij zijn dessert eagle´s voor messen. "Hier is de bewaking minder hard nodig, pak maar wat" Falco wees naar een groep bijlen, zwaarden, speren, messen en kleine geweren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 10:20 pm

Vincent knikte na de uitleg. "Hier is de bewaking minder hard nodig, pak maar wat" Falco wees naar de wand met wapens, er hingen bijlen,zwarden,speren,mesen en kliene geweren. Maar eigelijk niks wat hij echt wou hij had al een goed geweer, een M4, Desert Eagle, zijn gevechtsmes en verschillende granaten. Mischien nog een goede sniper rifle, maar dat zou hij nog wel zien. Hij wou ook niet ondankbaar over komen en bekeek toch even aandachting de zwaarden. Mischien een zwaard, kan altijd nog van pas komen, zijn blik veil op twee even langen Katana zwaarden. Mschien zo ding, hij vond die zwaarden altijd wel gaaf, helaas zou hij dan wel les moeten krijgen in het zwaard vechten. Wat aarzalend pakte hij de twee zwaarden en keek weer naar Falco. Hij saluteerde voor hem en zei toen. 'Ik heb nog nooit met een zwaard gevochten maar het lijkt me wel handig in close combat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimewo sep 22, 2010 10:51 pm

'Ik heb nog nooit met een zwaard gevochten maar het lijkt me wel handig in close combat.' zei Vincent. Falco knikte goedkeurend en trok zijn mes te voorschijn. Hij hield het vast aan zijn ketting en slingerde het snel en gevaarlijk rond. Hij sprong door de lucht en het mes cirkelde boven hem. Hij lande in een draai en het mes nam een harde zwiep en de 3 dummy´s die daar stonden smakten tegen de grond. Falco stoote zijn rechterarm vooruit en het mes volgde de stoot en schoot naar voren zette zich vast in de dummy tot Falco de dummy en het mes terugtrok en trapte het door de lucht richting Vincent. Falco slingerde het wapen om zich heen en ving het mes in de lucht bij het lemmet op en zei " 21 jaar lang ben ik getraind met close combat en mikken. Jou lukt het vast wel met die 2 katana´s probeer ze even uit op die dummy daar!" Falco wees naar een 2 meter grote dummy in de vorm van een Lycan. "Kijk uit dat hij niet omvalt, dat kan gebeuren als je te hard toeslaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimevr sep 24, 2010 5:50 pm

Falco knikte goedkeurend en trok vrij weel meteen zijn mes die aan een ketening vast zat, Falco slingerde het snel en gevaarlijke rond. Vincent deed een paar stappen naar achter, en keek met bewondering toe, Falco maakte een sprong door de lucht en het mes cirkelde valk boven hem. Toen hij lande in een draai en het mes vloog op drie oefen dummy’s af die er stonden, met een knal vallen ze op de grond. Hij stoote met zijn rechterarm naar voren en het mes volgde die in een dummy vast bleef zitten. Toen trok Falco het richting zijn kant en het veil valk voor hem neer. Falco ving het mes netjes bij het lemmet op en zei. ’21 jaar lang ben ik getraind met close combat en mikken. Jou lukt het vast wel met die 2 katana´s probeer ze even uit op die dummy daar!’
Hij wees naar een dummy die wel twee meter was en er uit zag als een Lycan. Vincent trok zijn katana’s en liep snel naar de dummy, hij hoorde Falco nog waarschuwend zeggen. ’Kijk uit dat hij niet omvalt, dat kan gebeuren als je te hard toeslaat.’ Vincent glimlachte even, hij remde valk voor de dummy af en draaide snel met zijn lichaam en sloeg eerste met linker katana, de dummy in zijn nek. En liet los wat de katana bleef in het hout hangen. En met de ander katana in zijn rechter hand langs zijn buik. Vincent tilde snel zijn rechter voet en been op die met een sierlijk boog mee bewoog op en gaf de dummy een trap in zijn maag. Waarna de dummy op de grond veil, maar ja zo kan hij moeilijke oefenen. ‘Een dummy is wel makkelijke, een echte tegen standers is toch wat anders.’ Hij keek weer naar Falco, hij was benieuw naar zijn reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimevr sep 24, 2010 6:42 pm

Falco pakte een vechtstok van anderhalf meter van de muur en klikte er 2maal aan. Hij trok eraan en er ontstonden 2 dualwield zwaarden. Falco draaide ze rond in zijn handen en keek naar Vincent en zei "Wil je proberen met mij te vechten, je mag me verwonden zolang je je wapen gelijk terugtrekt" Falco keek naar Vincent en wees naar zijn arm en duwde zijn zwaard er langs. Een diepe snee ontstond. Langzaam ging de wond weer dicht. Falco bewoog zijn arm elke kant op en pakte het zwaard op. Hij slingerde ze met gemak boven zijn hoofd. Falco dacht even na en deed toen zijn polscomputer af. Daarna zijn shirt en kogelvrije vest. Over zijn lichaam hingen 2 diagonale riemen die een stuk over elkaar heen gingen. Op zijn lichaam zaten veel wonden en littekens. Aan de riemen hingen kleurige magzijnen met kogels en heel veel messen. Hij maakte de riemen los en gooide ze opzij. Al die dingen hinderde hem in gevecht om snelheid te maken. Met geluk kan hij een Lycan met veel moeite bijhouden, maar zonder al die spullen is het nog middelmatig. Hij pakte de zwaarden eentje met de punt naar voren en de ander met het lemmet langs zijn arm. Hij keek naar Vincent en gebaarde dat hij mocht beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimema sep 27, 2010 2:11 pm

Vincent keek toe hoe Falco naar de muur liep en een vechtstok van ander halve meter van de muur pakte. Hij trok er aan en er kwamen aan allebei de kanten twee zwaarden uit, Vincnet slikte even.
‘Wil je proberen met mij te vechten, je mag me verwonden zolang je je wapen gelijk terugtrekt.’ Zei Falco en keek hem aan, hij duwde een van de uiteinde van het zwaar in zijn arm. Zodat er een wond ontstond die vrij wel meteen genas,Hij deed wat spullen uit en pakte de zwaarden weer, waar een naar voren gericht was. En de ander lemmet langs zijn arm en maakte toen een gebaar dat hij mocht beginnen.
Vincent rende op hem af, hij zou hem preberen te ontwapen. Als dat ging lukken, Vincent maakte een grote zwaai met zijn linkerhand en sloeg richten het lemmet die naar voren was gericht. En met zijn rechthand sloeg hij richten de hand waar Falco zijn wapen mee vast hield, natuurlijk zou Falco die wel weten te ontweken en meteen een tegen aanval doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitimema sep 27, 2010 5:05 pm

Vincent rende op hem af. Vincent maakte een grote zwaai met zijn linkerhand en sloeg richten het lemmet die naar voren was gericht. En met zijn rechthand sloeg hij richten de hand waar Falco zijn wapen mee vast hield, natuurlijk zou Falco die wel weten te ontweken en meteen een tegen aanval doen. Falco ontweek het en zette zich af en trapte met zijn benen tegen het wapen en gebruikte de kracht van de slag en de klap kwam terug. Hij vloog achterover en lande op zijn benen en zei "Shaolin." Hij rende op Vincent af en deed alsof hij zou slaan en toen gleed hij en trapte tegen Vincent aan die viel. Het wapen belande op Falco´s schouder en er zat een snee. Falco keek er na en zag hoe hij dicht ging met een redelijk tempo. Hij glimlachte en slingerde even een paar messen op de grond en ze staken met het lemmet een paar centimeter in de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





An offer you can´t refuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: An offer you can´t refuse   An offer you can´t refuse I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
An offer you can´t refuse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG :: N.C.S Headquarter :: De hangar-
Ga naar: