Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Weapon Chamber

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedo sep 23, 2010 4:41 pm

Deathdealer's Castle. Grace liep er graag rond. De vele ruimtes, bijna verborgen vertrekken.. Het was haar thuis, net zoals dat het was geweest vanaf het moment dat ze een stap over de drempel zette. De vampier, klein van postuur, maar sterk van geest, liep stil en zelfverzekerd, als altijd. Haar lange zwarte haar zwierde achter haar aan bij elke hoek die ze omsloeg, elke stap die ze deed. De trap naar de wapenkamer kwam snel dichterbij. Grace hield net zoveel van die kamer als van het kasteel. Deze kamer was gevuld met wapens van alle soorten en maten, alle ideeën en variaties.. De N.C.S. was er niets bij. Het enige wat zij meer hadden waren wapens die vampiers vermoordden, zoals UV-kogels. Grace zelf had altijd enkele wapens bij zich. Standaard droeg ze een paar werpmessen bij zich, twee beretta's met demper op haar heupen en een bijl waar aan de achterkant een slinger aan bevestigd was. Lycans op hun terrein maakten geen kans. Maar af en toe had Grace meer of andere wapens nodig, bijvoorbeeld als zij een groepje vampiers trainde. Dat deed ze niet altijd, maar een uitzondering was er altijd. Grace was nu eenmaal één van de besten van de Deathdealers. Hoe wil je anders leider worden? De vampiers moesten met allerlei wapens om kunnen gaan, en zich leren te verweren in 1 op 1 gevechten. Dat de Noble's nu geen fatsoenlijk duel konden voeren, de Deathdealers waren echte experts op dat gebied. Met een zacht geruis opende de deur naar de wapenkamer. Grace hield er toezicht op dat het kasteel in een goede conditie bleef. Je had niets aan een kasteel dat uit elkaar viel. Met een tevreden blik keek ze de kamer rond. Geweren, messen, bogen.. Alles hing netjes gerangschikt en op zijn plaats. Jonge vampiers mochten hier nog niet komen, alleen de leraren. Het mocht niet gebeuren dat één van hen in de verleiding kwam een wapen te grijpen voor hij volwassen was, en domme dingen wilde doen. Slechts een enkele keer had een jongeling een wapen gepakt, en geprobeerd Grace te vermoorden. Niet dat vampiers nog leven, maar goed. Grace had de volledige aanhang van de Deathdealers, die haar zelf tot leider gemaakt hadden, en het groentje had niet eens de kans gekregen zijn strijdkreet te slaken. Grace had hem op het wolvengebied laten dumpen. Afvalligen moesten zien wat er van ze terecht kwam. Eerlijkheid, maar ook gerechtigheid waren Grace's regels. Haar hand streek even over het messcherpe blad van haar bijl, terwijl ze de wapens inspecteerde. Welke zouden ze het best kunnen gebruiken? Uiteindelijk knipte ze met haar vingers, en een andere vampier kwam de wapens die zij uitgekozen had halen. Daar hoefde ze zelf niet mee te sjouwen. Dan was het nu tijd om die groentjes wat te gaan leren. Het echte werk kon je dit niet eens noemen. Met een zucht draaide Grace zich om, en liep van de wapens weg. De deur sloot weer even zachtjes achter haar als hij opengegaan was, alleen het gevoel dat ze erbiij kreeg was totaal anders. Niets aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedo sep 23, 2010 8:10 pm

Daphne werd wakker ze was blijk baar op de grond in slaap gevalen. Ze stond op en liep naar de wapen kamer. Ze liep bijna tegen grace aan 'hoi grace' zei ze. Het bloed van de twee mensen die ze gister dood gebeten had en hun lijf had leeg gedronken. Ze had het overgebleven lijk verscheurt en begraven om bewijs te wissen 'welk wapen heb je gekozen' vroeg daphne




In de regels staat minimaal 3 regels posten maar wil je alsjeblieft iets meer proberen want anders kan Grace niet goed meer posten. Falco
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimeza sep 25, 2010 3:05 pm

Grace liep terug, maar nu via een iets andere weg. Plotseling zag ze een schaduw voor zich opdoemen, en week snel uit. 'Hoi Grace.' Het was Daphne. De moordzuchtige vampier was een goede Deathdealer, en een echte klassieke vampier. Ze was dol op mooie jurken, dat kon je aan haar stijl zien. Ze was dol op bloed. Vaak zaten er nog resten op haar gezicht, maar Grace besloot er niets aan te doen. Misschien stuitte ze nog een keer op iemand van de N.C.S, of één van de Nightpack. 'Welk wapen heb je gekozen?' Daphne keek geïnteresseerd. Grace haalde haar schouders op. 'Standaardspul voor de nieuwelingen. Ze leren vandaag 1 op 1 gevechten onder controle te houden. Voor hen heb ik een paar slagwapens, de klassiekers.' Grace praatte over wapens alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, wat het voor haar ook was. Wapens maakten uit van het dagelijks bestaan van de Deathdealers. Een Deathdealer zonder wapens was als een konijn zonder oren; vreselijk. Grace merkte dat ze even gezwegen had. 'Daphne,'begon ze. 'Zou je mee willen, om de groentjes wat te leren? Ik weet dat jij met slagwapens overweg kunt.' Grace vond het lesgeven wel oké, en de nieuwelingen zouden wel naar haar luisteren; ze was de leider. Maar met twee ging altijd beter, en het lesgeven moest optimaal gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimeza sep 25, 2010 8:16 pm

'Standaardspul voor de nieuwelingen. Ze leren vandaag 1 op 1 gevechten onder controle te houden. Voor hen heb ik een paar slagwapens, de klassiekers.' zei grace. 'Oke intressant' zei daphne. 'ik zou ook wel les willen geven dacht ze bij zichzelf. 'Daphne' zei grace. 'ja' antwoorde daphne 'Zou je mee willen, om de groentjes wat te leren? Ik weet dat jij met slagwapens overweg kunt.' zei grace. 'ik draag wel altijd een mes maar toch gebruik ik ook vaak een hand pistool maar ik wil super graag les geven samen met jou zeker weten dat ik wil en vind je echt dat ik goed met slachtwapens?' antwoorden ze en ze keek grace aan
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimezo sep 26, 2010 1:08 pm

'Oké, interessant,' zei Daphne. Op haar verzoek antwoordde Daphne;'Ik draag wel altijd een mes maar toch gebruik ik ook vaak een handpistool. Maar ik wil supergraag les geven samen met jou. Zeker weten, dat wil ik. Vind je echt dat ik goed ben met slagwapens?' Daphne keek Grace vragend aan. Grace glimlachte lichtjes. Ze wist dat Daphne dat graag wilde, en daarom had ze het haar gevraagd. 'Ja, dat vind ik echt. Kom je mee naar de trainingszaal?' Grace knikte naar Daphne, en liep de wapenkamer uit. De vampier met de wapens was alvast vooruit gelopen, dus als ze in de zaal aan zouden komen stonden de groentjes al klaar. Grace wist zeker dat Daphne ze het nodige kon leren; ze was een echte vampier. Grace keek even om, Daphne moest de deur naar de wapenkamer wel sluiten. Open deuren waren verleidelijker dan dichte deuren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimezo sep 26, 2010 10:07 pm

' Ja vind ik echt kom je naar de trainingszaal?' ' ja ik kom' antwoorden daphne. Ze sloot de deur van de wapen kamer ze dacht terwijl ze dat deet aan wat grace altijd zei :'met een gesloten deur kom je minder in de veeleiding dan met een open deur' ze keek naar grace die al veder door was gelopen. Grace was zo lief voor mij dacht ze ze is de beste leider ever zei ze heel zacht bij zichzelf. 'grace staan de leerlingen al klaar ?' vroeg daphne terwijl ze naast grace ging lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimema sep 27, 2010 6:42 pm

'Ja, ik kom.' Daphne liep achter Grace aan, en gaf gelukkig gehoor aan één van haar gezegdes. 'Met een gesloten deur kom je minder snel in verleiding dan met een open deur.' Niet dat Grace nu zo wijs was.. maar dit was één van haar betere uitspraken. 'Grace? Staan de leerlingen al klaar?' Daphne kwam naast haar lopen. 'Ja,' knikte Grace, 'klaar om ingemaakt te worden!' Geen van de groentjes had haar ooit verslagen. Grace gooide de deur naar de trainingszaal open, voor wat extra drama. 'Vampiers!' Haar stem schalde door de ruimte, iedereen keek op. 'Vandaag gaan Daphne en ik jullie les geven met slagwapens. Verdeel jullie in twee groepen en kom dan bij mij en Daphne een wapen halen!' Grace keek toe hoe de jongelingen snel in twee groepen gingen staan, en toen naar hen toekwamen. 'Daphne? Neem jij de groep links? Ik doe ze rechts. Begin maar met de basis.' Grace deelde de zwaarden aan haar groep uit, wenkte dat er doelwitten moesten komen en liet haar groep beginnen met de basis. Ze vertrouwde Daphne wel op dit gebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedi sep 28, 2010 7:58 am

'Ja,' knikte Grace.'Oke' zei daphne. 'klaar om ingemaakt te worden!' zei grace. 'Echt niet' zei daphne lachend toen gooide grace de deur open 'vampiers!' grace haar stem schalde door de ruimten. 'Vandaag gaan Daphne en ik jullie les geven met slagwapens. Verdeel jullie in twee groepen en kom dan bij mij en Daphne een wapen halen!' zei grace. daphne keek de leerlingen streng maar ook dapper aan. 'Daphne? Neem jij de groep links? Ik doe ze rechts. Begin maar met de basis.' 'oke' antwoorden daphne. ze zag dat grace zwaarden uit deelden ' Wij pakken messen' daphne pakten twee grote messen en liet ze zien daarna deelde ze twee messen per leerling uit 'oke grace gaan we aan het eind nog duels zonder dood doen?' en ze keek grace aan
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedi sep 28, 2010 8:04 am

'Oké, Grace, gaan we aan het einde nog duels zonder dood doen?' Grace keek even bedenkelijk. 'Als ze het goed genoeg doen. Als de basis niet klopt kan dood per ongeluk volgen.' Ze liep naar haar groep. 'Oké. Iedereen in de juiste houding!' Grace liep langs iedereen en corrigeerde de houding waar nodig. Eenmaal terug op haar plaats deed ze een slagbeweging voor, daarna een afweerbeweging. De leerlingen bootsten haar na. 'Nu zelf, de combi!' Weer corrigeerde Grace alles wat niet kon. Vampieren leerden snel. Tegen het eind van de les konden deze leerlingen al een pop in elkaar hakken, en nog wat andere dingetjes. 'Daphne? Wat denk je van jouw groep? Klaar voor het duel,' riep Grace haar toe. Haar groep kon er nu wel tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedi sep 28, 2010 12:58 pm

'Als ze het goed genoeg doen. Als de basis niet klopt kan dood per ongeluk volgen.'zei grace 'oke' antwoorden daphne en liep met haar groep naar achter 'oke groep ga in de houding staan' zei daphne 'goed zo perfect' daarna liet daphne een slag beweging zien doe maar na één van haar leerlingen sneed een andere alle leerling gingen aan de kant de leerling die gesneden was lag op de grond 'cool' zei de leerling 'jij verzorg haar ik ga even met hem mee' ze keek streng en boos naar de leerling. daphne vochten met messen de leeling probeerde terug te vechten daphne pakte de messen met die van haar en gooide die naar achter. daphne duwde met gekruisden messen de leerling naar beneden en sneed een klein sneetje in de leerling zijn nek. Het deed pijn maar er ging niemand dood van. 'nog wat te zeggen?' vroeg daphne. Daphne nam hem mee naar grace en gooide hem daar op de grond en vertelde aan grace wat er gebeurt was daarna ging daphne terug naar haar groep ze vroeg zich wel af wat grace met hem zou doen 'oke we gaan veder' zei daphne tegen de leerlingen en liet ze de hele basis zien. 'jullie zijn natuur talenten' zei daphne ze leerde ze nog wat trucjes aan het eind van de les was alle fouten gecorrigeerd 'Daphne? Wat denk je van jouw groep? Klaar voor het duel,' riep grace 'ja ze doen het perfect dus zeker zijn ze klaar ' riep daphne terug 'kom we gaan naar grace' zei ze tegen de groep en liep naar grace en de groep volgden 'grace legt het uit aan jullie'zei daphne
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Newborn
Newborn
May


Aantal berichten : 251
Character list : Grace, Daoi Moonstrike&Jioni Chozi

Creature profile
Ras: Human
partner/vriendin: I wanted love and lost it.. I gave up searching it
status: What about.. Yeah, sounds good, doesn't it?

Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitimedi sep 28, 2010 6:26 pm

Daphne sleepte een jonge vampier naar Grace toe, en legde uit wat hij had gedaan. Grace hurkte tot op ooghoogte bij de vampier, die trillend op de grond zat. 'Je weet dat we hebben afgesproken elkaar niet te verwonden en elkaar wel te respecteren?' Grace sprak streng en koel. Als zij hier niets aan deed, zou de groep uit elkaar vallen na verloop van tijd. De vampier knikte beverig. 'Daphne zal je mogen straffen voor je daad, je gaat met haar een duel met messen aan tot zij vind dat je genoeg hebt.' De vampier werd nog bleker dan hij al was, maar Grace gaf hem een schouderklopje. 'Ik zal haar zeggen dat je nog niet dood hoeft.' Zodra Daphne met haar groep naar Grace toekwam, legde ze haar snel de straf uit. Daarna sprak ze tot alle leerlingen. 'Voordat jullie zelf met een duel beginnen, zal Daphne samen met Kerz laten zien hoe je kan vechten. Ten minste, Daphne zal alles in de praktijk brengen, Kerz zal afweren.' Grace knikte, de groep week achteruit en Daphne en Kerz kwamen naar voren. 'Succes.' was het laatste wat Grace zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weapon Chamber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weapon Chamber   Weapon Chamber I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weapon Chamber
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG :: Deathdealers Castle :: Trainingszaal en wapenkamer-
Ga naar: