Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gélice - Mens

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Refugee
New one
Refugee


Aantal berichten : 4
Character list : G'lies

Gélice - Mens Empty
BerichtOnderwerp: Gélice - Mens   Gélice - Mens I_icon_minitimedo okt 21, 2010 9:05 pm

Jeej, ik ga mezelf spelen x)

Naam:
Gélice
Bijnaam:
G'lies, verder wel eens 'reus' of iets anders wat betrekking heeft tot haar levensstijl.
Geslacht:
Meisje
Soort:
Mens
Groep/pack:
Groeploos >:'D [komt misschien nog]
Rang:
- [komt misschien nog]
Leeftijd:
13
Karakter:
Voor mij is het makkelijk mezelf te rpgen, maar mijn karakter te beschrijven.. Poehee! G'lies is iemand die niet graag onterecht behandeld wil worden en daarvoor opkomt. Als ze iets moet doen wat ze niet af heeft heeft ze de neiging terug te krabbelen, maar voor vrienden is ze áltijd betrouwbaar. Ze is opvliegend, beetje onzeker en een tikje eigenwijs.
Geschiedenis:
In haar nu nog vrij korte leven heeft ze al veel tegenslagen gehad. In groep 8 en de eerste klas werd ze gepest, zodat ze heel onzeker begon te worden. Gelukkig kwam alles goed nadat ze bleef zitten, en kwam ze weer boven haar dip uit.
Uiterlijk:
Ogen; Blauw
Haar; Blond, begint langzaam donkerder te worden. Halflang met een schuine pony die wat uitgezakt is.
Kledingkeuze; Meestal een zwart vest, T-shirt, spijkerbroek en All Stars. Als het maar makkelijk zit.
Overig:
Muziek is álles voor de'r, het heeft haar geholpen niet helemaal down te worden en ze is er nog steeds verslaafd aan. Met name Nickelback en Rise Against komen vaak voor. Niet iedereen weet trouwens dat ze een crush heeft op de zanger van Nickelback, maar die is helaas onbereikbaar (een reis naar Vancouver is nog gepland xD). Ze is nieuwsgierig naar vampieren en weerwolven, maar vindt ze meteen ook eng en bedreigend. Ze is namelijk heel goedgelovig. Ondanks dat ze 13 is, kan ze zich heel volwassen gedragen.

Partner:
geen
Ouders:
heeft ze wel, maar worden niet gespeeld. x)
Broers/zussen:
Zelfde als hierboven. Wink

Een foto heb ik ook, alleen heb ik vaak een zwart vest er overheen. x)

Gélice - Mens 1105430911_5_qiRN
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent
Human
Human
Vincent


Aantal berichten : 116
Character list : Vincent

Creature profile
Ras: Mens
partner/vriendin: Nog even kijken.
status: Gezond

Gélice - Mens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gélice - Mens   Gélice - Mens I_icon_minitimedo okt 21, 2010 9:16 pm

heey welkom vind je chart echt stoer bedacht en ben zelf ook fan van Nickelback moest gewoon even reageren maar veel plezier alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

Gélice - Mens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gélice - Mens   Gélice - Mens I_icon_minitimedo okt 21, 2010 10:33 pm

goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gélice - Mens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gélice - Mens   Gélice - Mens I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gélice - Mens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Miranda - Mens
» Kirili Kovacs-Mens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG related :: Character creation-
Ga naar: