Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Inkopen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Freedje
Human
Human
Freedje


Aantal berichten : 84
Character list : Lola (profielfoto), Azana (onderschrift)

Creature profile
Ras: Mens/Weerwolf
partner/vriendin: I don't know/Vincent
status: Gewond/Gezond

Inkopen Empty
BerichtOnderwerp: Inkopen   Inkopen I_icon_minitimevr okt 22, 2010 9:27 pm

Lola

Lola keek bang om zich heen. Ze had haar capouchon opgetrokken. Ze liep snel en geconcentreerd door naar de straten toe. Ze had enkele sauzen niet meer op voorraad. Ze wou vanavond het liefst uit de pan eten en alleen enkele sauzen ontbraken. Het was acht uur 's avonds en de winkel was gelukkig nog open, omdat op de folder stond dat het tot negen uur zou open zijn. Na een halfuur was Lola weer terug op straat. Hier waren huizen die je makkelijk kon kraken, maar Lola had haar intrek veel groter genomen en ook nog midden in de bossen. Lola dacht aan Vincent. Ze miste hem nu al. Lola liep zo snel mogelijk. Iemand hoefde maar te ontdekken dat ze eigenlijk een weerwolf was en ze werd tegen de grond gedrukt. Vincent wist heel goed dat ze een weerwolf was, maar accepteerde haar gelukkig toch. Lola keek angstig om zich heen en haar blauwe ogen fonkelden onzeker de wereld in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

Inkopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inkopen   Inkopen I_icon_minitimevr okt 22, 2010 9:35 pm

Falco liep over straat hij had een melding gekregen over een groepje dieven. Normaal zou hij niks doen maar dit keer was het persoonlijk aangezien ze hadden gestolen van zijn pakhuis. Falco had een normale jas aan en normale kleren. Ookal had hij wapens aan de binnenkant van zijn jas. Hij begon wat sneller te lopen en keek naar links. Zonder op te letten botste hij tegen iemand aan. Ze had een capouchon op. Falco "Sorry, ik keek naar iets. Ik lette dus niet goed op. Je hebt je toch niet bezeerd." Falco keek naar degene waar hij tegen aan botse aan de lichaamsbouw te zien was het vermoedelijk een meisje. Het was een wilde gok want hij zag het gezicht namelijk niet. Wat hij niet wist en niet zou ontdekken was dat dit eigenlijk een natuurlijke vijand was. "Ik ben Falco, Falco Ironfist." Hij stak zijn hand naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freedje
Human
Human
Freedje


Aantal berichten : 84
Character list : Lola (profielfoto), Azana (onderschrift)

Creature profile
Ras: Mens/Weerwolf
partner/vriendin: I don't know/Vincent
status: Gewond/Gezond

Inkopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inkopen   Inkopen I_icon_minitimevr okt 22, 2010 9:47 pm

Lola

Lola was zo achterom aan het kijken dat ze niet oplette en ze voelde iemand tegen haar botsen. ''Sorry, ik keek naar iets. Ik lette dus niet goed op. Je hebt je toch niet bezeerd'', zei een jongen en Lola keek op. Ze schrok zich op. Dit was de jongen die de weerwolven doodde als hij ze tegenkwam. Angst weerspiegelde zich in Lola's ogen en het liefst wou ze dat deze jongen doorliep. ''Ik ben Falco, Falco Ironfist'', zei de jongen die blijkbaar Falco heette en Lola zag zijn uitgestoken hand. 'Lola, Lola Spiritual', zei Lola terwijl ze de hand voorzichtig schudde. Ze was bang. 'Ik uh... Denk dat ik maar is door moet lopen. Ik ben mijn huis vergeten af te sluiten', loog Lola en ze deed aanstalten om door te lopen, terwijl haar ogen waterig werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inkopen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inkopen   Inkopen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inkopen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG :: Human Cities :: Darncity-
Ga naar: