Eternal Darkness
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Eternal Darkness, were vampires and werewolfs rule the world.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 killing people

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daphne
New one
Daphne


Aantal berichten : 20

Creature profile
Ras: Vampires
partner/vriendin: -
status: Looking for someone to keep me online ;)

killing people Empty
BerichtOnderwerp: killing people   killing people I_icon_minitimeza sep 25, 2010 8:53 pm

Daphne werd wakker op de grond als ze moe is valt ze vaak flauw dus daarom lag ze op de grond. Ze stond op 'wat zal ik is gaan doen. Ik zou naar grace kunnen gaan,nee die heeft het vast druk' bedacht ze. Ze keek uit een hoog raam ze zag dat het donker was 'yes ik kan naar het dorp' dacht ze bij zichzelf. Ze liep naar de wapen kamer ze koos een hand geweer en een mes. Ze pakte een slijper en sleep haar tanden scherp en ging op weg ze renden naar North Haverigde de meeste mensen sliepen maar ze zag een stelletje. 'zal ik een mes of mijn handgeweer gebreuken' zei ze bij zichzelf. Ze koos gewoon haar eigen tanden. Ze deed haar hand voor de slachtofers hun mond en sleepte hun mee naar het bos zo dat als ze gingen schreeuwen ze het in
North Haverigde het niet kunnen horen. Ze legde de slachtofers neer op de grond. Ze had teep op de mond bij een van de slachtofers. De andere beet daphne dood. Ze zoog het bloed uit het lijk todat er niks meer over was ze verscheurde het lijk en deet het in een zak. Ze pake het andere slachtofer op en renden ermee langs de grenslijn en gooide de restjes bij de weerwolven en renden door naar haar eigen thuis: het kasteel. 'Grace? grace?' riep ze toen ze aan kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Falco
Master of the Universe
Master of the Universe
Falco


Aantal berichten : 264
Character list : Falco, Seth, Kovac, Lucius

Creature profile
Ras: Sub-mortal
partner/vriendin: Grace
status: on the hunt

killing people Empty
BerichtOnderwerp: Re: killing people   killing people I_icon_minitimeza sep 25, 2010 9:35 pm

Als je ergens post en dan weggaat maak dan een topic waar je naartoe gaat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
killing people
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» killing people 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal Darkness :: RPG :: Human Cities :: North Haverigde-
Ga naar: